Wybrany produkt: Tax Care

Jakie dokumenty są potrzebne?

  • Polisa lub jej numer

  • Aneksy do polisy – jeżeli były zawarte

  • Pismo o rozwiązaniu polisy, zawierające rozliczenie polisy – jeżeli jest w Państwa posiadaniu

  • Pismo, w którym Ubezpieczyciel informuje o opłacie likwidacyjnej, jaka zostanie pobrana w przypadku zamknięcia polisy – jeżeli jest w Państwa posiadaniu

Zgłoś nam swoją sprawę za pomocą poniższego formularza lub wyślij wiadomość na adres: kontakt@oplatylikwidacyjne24.pl dołączając niezbędne dokumenty.

Masz pytania? Napisz do nas!

Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych

Imię i nazwisko (wymagane)




Telefon (wymagane)




Adres email (wymagane)




Treść wiadomości

Załącz pliki














O firmie Tax Care

Tax Care to dość młoda, w porównaniu do konkurencji, firma oferująca usługi księgowości i rachunkowości. Pracujący tam eksperci i profesjonaliści obsługują zarówno małe, jak i duże przedsiębiorstwa i pomagają im uporać się ze skomplikowanymi procedurami rozliczeń i ksiąg rachunkowych. Tax Care funkcjonuje w kilku większych miastach Polski – Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Gdyni i Wrocławiu.

W przypadku korzystania z podstawowych usług Tax Care, czyli księgowości, możemy się spodziewać propozycji sprawdzenia produktów finansowych firmy, takich jak inwestycje czy ubezpieczenia. W ofercie instytucji znajdują się różnego rodzaju fundusze i rachunki inwestycyjne, a także ubezpieczenia: na życie, majątkowe, komunikacyjne czy turystyczne. Nie można też zapomnieć o popularnych lokatach z funduszem ubezpieczeniowym, oferowanych przez Tax Care. Opłata likwidacyjna, o której trzeba pamiętać w przypadku gdy będziemy chcieli zrezygnować z produktu, wynosi jednak prawie 100% ulokowanej kwoty.