Wybrany produkt: Nordea

Jakie dokumenty są potrzebne?

  • Polisa lub jej numer

  • Aneksy do polisy – jeżeli były zawarte

  • Pismo o rozwiązaniu polisy, zawierające rozliczenie polisy – jeżeli jest w Państwa posiadaniu

  • Pismo, w którym Ubezpieczyciel informuje o opłacie likwidacyjnej, jaka zostanie pobrana w przypadku zamknięcia polisy – jeżeli jest w Państwa posiadaniu

Zgłoś nam swoją sprawę za pomocą poniższego formularza lub wyślij wiadomość na adres: kontakt@oplatylikwidacyjne24.pl dołączając niezbędne dokumenty.

Masz pytania? Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)




Telefon (wymagane)




Adres email (wymagane)




Treść wiadomości

Załącz pliki














Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych

O firmie Nordea

Grupa Nordea to instytucja finansowa powstała w Skandynawii, od wielu lat świadcząca usługi bankowe dla Klientów indywidualnych oraz przedsiębiorstw. W Polsce firma reprezentowana była pod nazwą Nordea Bank AB SA już od 2010 roku. Obecna w Łodzi i Gdyni, instytucja ta oferowała rozwiązania z zakresu bankowości oraz wspierała procesy skandynawskich jednostek biznesowych i świadczyła usługi w obszarze IT. Warto także wiedzieć, że w 2014 roku Nordea połączyła się prawnie z PKO Bankiem Polskim.

W obecnej ofercie inwestycji Grupy Nordea znajdują się głównie ubezpieczenia ochronne oraz  oszczędnościowo-inwestycyjne na życie i dożycie. Na pierwszy rzut oka produkty te wydają się bardzo korzystne i przynoszące spore zyski. W rzeczywistości należy pamiętać o ważnym elemencie takiej transakcji, który w umowie nie jest postawiony wystarczająco jasno. Mowa tu o opłacie likwidacyjnej. Nordea zastrzega, że w przypadku próby wcześniejszej rezygnacji z produktu w ciągu 2 pierwszych lat trwania umowy, Klient jest zobowiązany zapłacić nawet do 100% wartości zainwestowanej na polisie kwoty.