Wybrany produkt: Idea Bank

Jakie dokumenty są potrzebne?

  • Polisa lub jej numer

  • Aneksy do polisy – jeżeli były zawarte

  • Pismo o rozwiązaniu polisy, zawierające rozliczenie polisy – jeżeli jest w Państwa posiadaniu

  • Pismo, w którym Ubezpieczyciel informuje o opłacie likwidacyjnej, jaka zostanie pobrana w przypadku zamknięcia polisy – jeżeli jest w Państwa posiadaniu

Zgłoś nam swoją sprawę za pomocą poniższego formularza lub wyślij wiadomość na adres: kontakt@oplatylikwidacyjne24.pl dołączając niezbędne dokumenty.

Masz pytania? Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)




Telefon (wymagane)




Adres email (wymagane)




Treść wiadomości

Załącz pliki














Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych

O firmie Idea Bank

Ideą banku jest wspieranie osób, które marzą o rozwoju własnego biznesu. Struktura placówki została tak zaprojektowana, by wspierać działalność mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Idea Bank zapewnia, że ufa swoim Klientom, tym samym oferując im szybszy i bardziej elastyczny dostęp do produktów. Ścisła współpraca z każdym, kto chce skorzystać z oferty Idea Bank, jest cechą charakterystyczną placówki, jak możemy przeczytać na firmowej stronie internetowej.

Jak zatem wygląda gama produktów Idea Bank? Ponad kilkanaście różnych wariantów lokat daje pewność wyboru dopasowanej do swoich możliwości i preferencji oferty. Przy wyborze odpowiedniego produktu należy jednak uważać na koszty, które niekoniecznie będą jasno zawarte w podpisywanej umowie z Idea Bank. Opłata likwidacyjna, bo o niej mowa, to wydatek, z którym trzeba się liczyć, jeśli chcemy wcześniej rozwiązać lokatę. Według ostatnich zmian w tego typu umowach kwota dodatkowej opłat nie powinna wynieść więcej niż 25% ulokowanych środków.