Wybrany produkt: Allianz

Jakie dokumenty są potrzebne?

  •  Polisa lub jej numer

  •  Aneksy do polisy – jeżeli były zawarte

  •  Pismo o rozwiązaniu polisy, zawierające rozliczenie polisy – jeżeli jest w Państwa posiadaniu

  •  Pismo, w którym Ubezpieczyciel informuje o opłacie likwidacyjnej, jaka zostanie pobrana w przypadku zamknięcia polisy – jeżeli jest w Państwa posiadaniu

Zgłoś nam swoją sprawę za pomocą poniższego formularza lub wyślij wiadomość na adres: kontakt@oplatylikwidacyjne24.pl dołączając niezbędne dokumenty.

Masz pytania? Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)




Telefon (wymagane)




Adres email (wymagane)




Treść wiadomości

Załącz pliki














Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych

O firmie Allianz

Allianz to wywodzące się z Niemiec międzynarodowe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, świadczące swe usługi od ponad 100 lat. Działa w 70 krajach i obsługuje 78 mln klientów. W Polsce Allianz funkcjonuje od 1997 roku, skupiając się głównie na dostarczaniu ubezpieczeń majątkowych i życiowych, a także funduszy inwestycyjnych oraz emerytalnych. Oprócz funkcji Towarzystwa Ubezpieczeniowego, w latach 2008-2011 Allianz Polska działał jako bank (pod nazwą Allianz Bank Polska SA).

W ofercie Towarzystwa możemy znaleźć bogatą ofertę funduszy inwestycyjnych oraz ubezpieczeń, pozwalających na oszczędzanie kapitału. Allianz proponuje dwa typy takich produktów: „Plan z gwarancją kapitału” oraz „IKE Specjalnie dla Ciebie”. Polisy te pozwalają odłożyć zaoszczędzone pieniądze i inwestować je w przyszłość, na przykład na emeryturę lub edukację dziecka. To jednak nie wszystko, co należy wiedzieć o ofercie Allianz. Opłata likwidacyjna, w przypadku gdy będziemy chcieli zrezygnować z produktu, wynosi około 25% zainwestowanej kwoty.